Cinemaximum (MARS CINEMA GROUP) tarafından sömürülen bir halkız - "tüm salon, hatta salonlardaki halk aldatılmıştı"

04/03/2017 tarihinde İstanbul Kırmızısı adlı filmi izlemek için Mars Sinema'nın ViaPort'taki salonlarına gittik.

İki kişilik bilet aldım. Bilette filmin saat 19:10'da başladığı yazıyordu.

Filme yetişmek için alışverişimizi koşturarak yaptık.

Tam saatinde kapıdaydık. Bir film ile haftanın en güzel günü olan Cumartesi'yi bitirmek istedik.

Film öncesi her zamanki gibi gelecek dönem filmlerinden fragmanları beklemeye başladık.

Önce bir reklam gösterildi.

Sonra bir tane, bir tane daha...

Tam 20 dakika bütün bir salona ışıkları kapatıp reklam izlettiler.

Peki bunun karşılığında diğer sinemalardan daha düşük ücretle mi filmi izledik? Hayır tabi ki..

Resmen TV'lerde dizi aralarında görüntülenen 20 dakikalık reklam kuşağının içinde kaldık.

Eee... Kumanda elimde değil ki diğer kanala geçeyim.

Ben bileti 19:10 seansı için almış, ücretini "reklamsız" film izlemek üzere ödemiştim.

Film 19:30'da başladı!

Birde filme yetişmek için koşuşturduk.

Bu düşünceler bir anda tüm hevesimi kırdı. Resmen tüm salon, hatta salonlardaki halk aldatılmıştı.

Bizi salona doldurup 20 dk reklam izlettiler!


Güncelleme

Çeşitli kanallardan Mars Sinemaya ilettiğim şikayetlerime gelen yanıtı değiştirmeden aktarıyorum:
"
Sevgili Efkan Türen,
Sinemalarımızı tercih ettiğiniz ve yorumlarınızı/sorunuzu/önerilerinizi bizle paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Mars Cinema Group olarak sizlerden gelen bildirimlerle misafir memnuniyetimizi daha üst seviyelere taşımayı amaçlıyoruz.
Sunduğumuz hizmetin devamlılığını ve gelişimini sağlayabilmek için kullandığımız gelirimiz önemli bir kısmını reklam gösterimden sağlıyoruz. Sizlerden aldığımız reklam sürelerine yönelik yorumlar doğrultusunda bu süreyi gelir-gider dengemizi bozmayacak şekilde kısa tutmaya çalışıyoruz. Bu konuda anlayışınıza sığınıyoruz, film içeriğine, lokasyona, seansa bağlı olarak değişen süre ile verdiğimiz rahatsızlık için çok üzgünüz.
Dilerseniz VIP ya da Gold Class salonlarımızda reklam izlemeden film izleyebilirsiniz. İstanbul'da Zorlu Center, Akasya,Water Garden; İzmir'de ise Point Bornova sinemalarımızda VIP salonlarımız bulunuyor. Ayrıntılı bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Bildirimleriniz ile bize vermiş olduğunuz desteğinizin devam etmesini diliyoruz. Umarız en kısa zamanda sizi sinemamızda aramızda görürüz.
Sevgilerimizle
CINEMAXIMUM-Misafir İlişkileri
"
Neresinden başlayayım bilmiyorum. Önce Tercümesi:

Reklamsız film izlemek istiyorsanız, Mars Sinema'nın Yenişehir/Pendik ViaPort AVM'deki salonlarına gitmeyin. 30 km uzaklıktaki Acıbadem Akasya salonlarına gidin. Üstüne reklamsız film izlediğinizden bir bilete 18 TL yerine 25 TL ödeyin.

Birazda "devamlılığı" için reklam izlettikleri söylenilen "sundukları hizmetlerden" bahsedeyim.

Bulunduğum bölgede 2 sinema var. Biri Mars Sinemanın ViaPort AVM'deki salonları diğeriyse Cineplanet'in Atlantis AVM'ndeki salonları.

İkisininde ses sistemi iyi.
İkisininde havalandırması iyi.
Cineplanet'in koltukları kesinlikle daha yeni ve rahat.
Ses yalıtımı olarak da çok emin değilim ama sanırım Cineplanet'in yalıtımı daha iyi. Mars'ta yan salonun sesi geliyor ama Cineplanet'te bunu yaşadığımı hatırlamıyorum.
İkisinde de AVM tuvaletlerini kullanmak zorundayız. Mars turnikelerle ayrılmış bir bölüm oluşturmuş tuvalet kısmına ama bir kalite farkı yok.

"Hizmet"in devamlılığı demişler ya; öyle film arasında tatlı ikramı falan yok. Öyleyse fark yok. Öyleyse daha fazla ödemeye veya reklamlar ile en değerli Cumartesi gecenizin 20 dakikasını harcamaya da gerek yok.

Karar sizin...






Comments

Popular posts from this blog

Halit Ergenç kredisinden yedi

Firmaları hayatınızdan çıkarın! İletişim Sözleşmesi

Türk Telekom - Ucuz etin yahnisi...